Vuggestuen

Når man får tilbudt plads i Hald ege vuggestue, vil man modtage en invitation om at komme og deltage i legestue, her under kan du læse mere om tilbuddet.

Legestuen er et tilbud, til kommende børn og forældre, om at besøge os 4 uger før start i vuggestuen. Den foregår hver Tirsdag formiddag.

Det er vigtigt for os, at vi fra start lærer hinanden at kende, således at I er trygge ved at aflevere Jeres barn i vuggestuen.

Formålet med legestuen er, at I og Jeres barn kan komme og lege, fornemme og opleve vuggestuen. Lydene, rutinerne, lære andre og kommende børn og forældre at kende, samt personalet. Der vil være forskelligt personale tilstede i legestuen, men det er ikke formålet, at der skal startes indkøring før I har pladsen. Den endelige indkøring aftaler I med barnets kontaktpædagog.

Vi bruger meget tid på barnets start, da vi mener at en god og tryg start er meget afgørende og giver en god base, for at danne gode relationer til både barn og forældre.